Η Diverib έχει γίνει γνωστή για τα άριστα χωροταξικά σκάφη της, τα οποία ανέδειξαν κυρίως οι ψαροντουφεκάδες. Οι ανάγκες σε χώρο του συγκεκριμένου είδους ψαρέματος ήταν ένα από τα σημαντικότερα σημεία στα οποία στάθηκε ο κατασκευαστής τους, κος Παναγιώτης Ζώτος, προκειμένου να δημιουργήσει μικρά σε μήκος φουσκωτά, με αποθηκευτικούς χώρους πολύ μεγαλύτερων σκαφών.
Το DiveRib 499 είναι ένα καλαίσθητο φουσκωτό που απευθύνεται για ναυτικό τουρισμό και κάμπινγκ και μάλιστα καταφέρνει να δείχνει πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος του. Είναι ίσως μία από τις φορές που ένα χρηστικό φουσκωτό καταφέρνει να ταιριάξει και σε μία νέα χρήση, χωρίς να χάσει ίχνος από τα στοιχεία που το ανέδειξαν.
Οι οικογενειακές διακοπές, η χρήση σε καθημερινές βόλτες αλλά και η μεταφορά του κόσμου σε καλά κρυμμένες παραλίες είναι μέσα στα όρια του, αφού διαθέτει τα απαραίτητα μέτρα, και μία ικανή γάστρα για κάθε καιρό.
Το ολικό του μήκος φτάνει στα 4,99 μέτρα και βρίσκεται ένα ''κλικ'' κάτω από εκεί που ξεκινά η όποια φορολογία. Το ολικό του πλάτος, στα 2.29 μέτρα, αρκετά μεγάλο για το μήκος του. Το βύθισμα του στα 0,29m έτσι ώστε να μπορεί να προσεγγίζει με άνεση τις παραλίες.
Το βάρος του σκάφους φτάνει στα 480 κιλά κι έτσι με εκτόπισμα στα 1.400 κιλά, μπορεί να κινείται άριστα με εξωλέμβιες από 60 έως και 115 ίππους. Το μέγιστο βάρος μηχανής που μπορεί να σηκώσει ο καθρέπτης του φτάνει στα 200 κιλά, κι έτσι οι επιλογές για δίχρονους ή τετράχρονους κινητήρες είναι μεγάλες.
Διαθέτει μία δεξαμενή καυσίμου Inox η οποία χωράει 120 λίτρα, για να μπορεί να καλύψει αρκετά μεγάλες αποστάσεις.
Μπορεί να φιλοξενήσει 6 επιβαίνοντες ενώ το υλικό κατασκευής των αεροθαλάμων είναι Hypalon-Neoprene, Orca 1670 DTex, με 5 διαμερίσματα. Η κατηγορία σχεδίασης είναι C.
Η εταιρία έχει προικίσει αρκετά καλά το πεντάμετρο φουσκωτό με ένα πλήρες σετ μαξιλαριών, διακόπτη για τις δύο μπαταρίες, αυτόματη σεντίνα 500 gal/hour, σκάλα μπάνιο, διπλά αμορτισέρ σε κάθε ταμπάκι ταμπουκιού, ντίζα, κλωβό και τιμόνι βαρέος τύπου. Επίσης, στάνταρ είναι η δελφινιέρα με το ράουλο της, οι υδρορροές κουβέρτας 2x1,5 ίντσες, ο ηλεκτρικός πίνακας έξι θέσεων, το κάγκελο και παρμπρίζ κονσόλας.
Αν όμως κάποιος το επιθυμεί, μπορεί να τοποθετήσει bucket καθίσματα, να βάλει επένδυση Team Burma στο deck, να βάλει βάση βοηθητικής μηχανής, υδραυλικό τιμόνι, κουκούλα parking, τέντα ηλίου, ή να φτιάξει πολυεστερικό ψυγείο με σιφόνι αποστράγγισης.
Η Diverib προσφέρει επίσης την δυνατότητα τοποθέτησης Radio MP3 μαζί με ηχεία, GPS-Plotter, VHF, φώτα ταμπουκιών και ντεκ. Επίσης, με μία προσθήκη μαξιλαριού, το μπροστινό ταμπούκι μετατρέπεται σε κρεβάτι.
Η γάστρα του 499 διαθέτει παρατροπίδια ουδέτερης κλίσης με στρογγυλεμμένες άκρες, προκειμένου να προσφέρει απαλή απόσβεση στον κυματισμό. Το chine του είναι τέτοιο ώστε να κρατάει τα μπαλόνια ελαφρώς έξω από το νερό κατά την πλεύση, ενώ με το βάρος του κινητήρα ακουμπούν στην θάλασσα.
Ο σχεδιασμός του έχει γίνει έτσι ώστε να μπορεί να καταφέρνει ιδανικές επιδόσεις ακόμη και με την μικρότερη συνιστώμενη ιπποδύναμη των 60 ίππων, αλλά και οικονομική κρουαζιέρα με την μέγιστη, των 115 ίππων.
Το deck του περιλαμβάνει την πολυεστερική δελφινιέρα με το ράουλο και χώρο για την άγκυρα και το έκταμα της. Το πλωριό ταμπούκι είναι μεγάλο και εκεί μπορεί να προστεθεί και η προέκταση για να δημιουργηθεί ο χώρος ύπνου.
Η κονσόλα του είναι μεγάλη για το μήκος του σκάφους και αφήνει χώρο για όλα τα ηλεκτρονικά που πρόκειται να τοποθετηθούν εκεί. Δύο μπαταρίες βρίσκουν την θέση τους εκεί παίζοντας και ρόλο στο ζύγισμα του σκάφους.
Μπροστά, βρίσκεται και το κάθισμα της ''πεθεράς'' που φιλοξενεί ένα άτομο, με άριστες χειρολαβές για συγκράτηση.
Για τα μέτρα του, το σκάφος διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους, ενώ το συγκεκριμένο της παρουσίασης, έχει δεχθεί τις περιποιήσεις του απαιτητικού ιδιοκτήτη, ώστε να είναι πολύ όμορφο.
Το μαύρο μπαλόνι σε συνδυασμό με τα μπεζ καθίσματα έχουν συνδυαστεί άριστα με την αντίστοιχη ρίγα στο μπαλόνι και τα λογότυπα του σκάφους. Η προσθήκη teak στο deck ολοκλήρωσε οπτικά το αποτέλεσμα και έδωσε περισσή ποιότητα στο Diverib 499.
Στο σκάφος της παρουσίασης το κάθισμα του καπετάνιου αποτελείται από δύο πλάτες τύπου bucket για άριστη συγκράτηση κατά την πλεύση, ενώ δένει άριστα με την πλάτη του πίσω καναπέ, στο ίδιο σχήμα.
Η Diverib στα 17 χρόνια παρουσίας της ως κατασκευάστρια εταιρία, έχει καταφέρει να εδραιωθεί στον χώρο των φουσκωτών σκαφών. Το συγκεκριμένο 499 είναι η απόδειξη ότι ένα σκάφος που έχει σχεδιαστεί για να μάχεται με κάθε καιρό, μπορεί να είναι ιδανική επιλογή για οικογενειακές διακοπές ή ακόμη και για βοηθητικό σε μεγάλες θαλαμηγούς.
Με το μήκος του και τους χώρους του, είναι το σκάφος που θα μεταφέρει με άνεση και ταχύτητα τους επιβαίνοντες στον προορισμό τους, με ιπποδυνάμεις που μπορούν να διαφοροποιήσουν σημαντικά την τιμή του και να το κάνουν αρκετά ελκυστικό ως πακέτο.