Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Αρχές του έτους 2004, και ενόψει της τέλεσης κατά το μήνα Αύγουστο των Ολυμπιακών Αγώνων στη Χώρα μας, υποβλήθηκε στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας πρόταση για την έκδοση Γενικού Κανονισμού Λιμένων σχετικού με την εκμίσθωση μικρών σκαφών (Rent a Boat) κατά παρεμφερή τρόπο που γίνεται με τα αυτοκίνητα (Rent a Car). Μάλιστα είχαμε προβεί, κατά τις συζητήσεις που επακολούθησαν, και στην κατάρτιση των βασικών ρυθμίσεων με ιδιαιτέρως σημαντική τη διαφοροποίηση των προϋποθέσεων σε σχέση με τις αντίστοιχες που ισχύουν:
Του Νίκου Ρακιτζή
Θα χρειαστούμε: Πλήρη υποστήριξη για τη σωστή διαχείριση και διάθεση προς ανακύκλωση ή καταστροφή όλων των σκουπιδιών, περιλαμβανομένων και των άδειων δοχείων χρώματος. Πλήρη υποστήριξη ασφαλείας στο προσωπικό και για την υποστήριξη των συνθηκών έργου:
Του Νίκου Ρακιτζή
Η EVAL, μέσα από μια μεγάλη γκάμα εξοπλισμού τρέιλερ, σας παρουσιάζει το νέο καινοτόμο αφαιρούμενο κατά την καθέλκυση του σκάφους, ρυθμιζόμενο Ποδαράκι για Τρέιλερ, με περιστρεφόμενες ρόδες. Χάρη στις δύο περιστρεφόμενες ρόδες που διαθέτει, αλλάζει τα δεδομένα της ανέλκυσης και καθέλκυσης του σκάφους σας με τρέιλερ, απολαμβάνοντας τη μέγιστη ευκολία και αντοχή στη χρήση του εξοπλισμού σας.
Του Νίκου Ρακιτζή
Κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για τη στρατηγική ACES της Mercury Marine (Αυτονομία, Συνδεσιμότητα, Ηλεκτρισμός και Κοινόχρηστη Πρόσβαση), η οποία είναι το κύριο θέμα και το πλαίσιο για τις συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες που παρουσιάστηκαν στη Brunswick, ο πρόεδρος Chris Drees επιβεβαίωσε την ανακοίνωση: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ανακοινώνω ένα τολμηρό όραμα για το μέλλον της Mercury. Θα λανσάρουμε πέντε νέα ηλεκτρικά εξωλέμβια μοντέλα μέχρι το 2023. Και σκοπεύουμε η Mercury να είναι ο ηγέτης της αγοράς, τόσο στη συμβατική όσο και στην ηλεκτρική θαλάσσια πρόωση μέχρι το τέλος αυτού του έτους”.
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Συγκεκριμένο και σαφές νομικό πλαίσιο για τους ηλεκτροκινητήρες των μικρών σκαφών δυστυχώς δεν έχει εισέτι θεσμοθετηθεί, εσχάτως όμως έχει αναληφθεί πρωτοβουλία από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για τη ρύθμιση του θέματος αυτού (ηλεκτροκίνηση – ηλεκτροφόρτιση σκαφών/πλοίων) με την έκδοση κανονιστικού διατάγματος. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες της επιτροπής που είχε συγκροτηθεί και το σχετικό σχέδιο Π.Δ. έχει υποβληθεί ιεραρχικά στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.