ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Φόρτιση Μπαταριών στο Σκάφος.

Διαβάστε την απάντηση του κου Νίκου Βλατάκη για τις ερωτήσεις στο άρθρο "Τρόποι ΦΟΡΤΙΣΗΣ 2ης και 3ης ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ Σκάφους". T.163

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Φόρτιση Μπαταριών στο Σκάφος.

Αγαπητέ Νίκο έχω σύστηματα φόρτισης μπαταριών της VICTRON και παρακολουθώντας το βίντεο ήθελα να κάνω δυο ερωτήσεις:

  • Αναφέρεις στο βίντεο ότι δεν μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα δυο φορτίσεις. Τι γίνεται όταν υπάρχουν φωτοβολταϊκά και ταυτόχρονα το σκάφος φορτίζει από τον κινητήρα ή είναι συνδεδεμένο και με AC charger;
  • Ο AC charger της VIVRON με 3 εξόδους, μπορεί να φορτίζει AGM στη μια έξοδο και marine από τις άλλες;

PANTAENIUS οι κορυφαίοι ειδικοί στην ασφάλιση σκαφών αναψυχής στην Ευρώπη!

Του Δημοσθένη Βαρβέρη T.163

PANTAENIUS οι κορυφαίοι ειδικοί στην ασφάλιση σκαφών αναψυχής στην Ευρώπη!

Η Pantaenius στην Ελλάδα. Ως ιδιοκτήτης ενός μηχανοκίνητου ή ιστιοφόρου σκάφους, είστε εκτεθειμένος σε ένα μεγάλο αριθμό κινδύνων στο νερό, όσο και εκτός, απέναντι στους οποίους μπορείτε να προστατευτείτε με την κατάλληλη ασφάλιση του σκάφους σας. Η εξατομικευμένη προσφορά εξαρτάται από τον τύπο του σκάφους ή από την χρήση του. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση ένας υπεύθυνος ιδιοκτήτης ενός ιστιοπλοϊκού ή ενός μηχανοκίνητου σκάφους θα φροντίσει να έχει μικτή ασφάλεια, προκειμένου μια απαίτηση να μην οδηγεί σε ανυπολόγιστη οικονομική ζημιά.

1st MATE από την MERCURY, Marine Safety and Security System.

Ο Δημοσθένης Βαρβέρης μιλά με τον κο Παναγιώτη Χατζηπλή, Υπεύθυνο Ανταλλακτικών της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ T.163

1st MATE από την  MERCURY, Marine Safety and Security System.

Το 1st Mate χρησιμοποιεί ασύρματες φορητές συσκευές fob για το καπετάνιο και για τους επιβάτες (μέχρι 7).

Αυτές επικοινωνούν με την μονάδα ελέγχου και εξασφαλίζουν πως αν πέσει ο καπετάνιος στη θάλασσα , θα σταματήσουν ο κινητήρας / οι κινητήρες, αφού είναι άμεσα συνδεδεμένες με τα συστήματα πρόωσης του σκάφους.

Όμοια, εάν κάποιος από τους επιβαίνοντες πέσει στη θάλασσα, θα ειδοποιηθεί ο καπετάνιος με ηχητικό σήμα και θα του δοθεί το GPS στίγμα του ναυαγού, μέσω εφαρμογής στο κινητό του.

 Το 1st Mate μπορείτε να το αποκτήσετε σήμερα και έχετε επιστροφ

ΠΑΤΕΝΤΑ. Μηχανικό Βυθόμετρο.

Του Σπύρου Πριόβολου

ΠΑΤΕΝΤΑ. Μηχανικό Βυθόμετρο.

Υπάρχουν φορές που θέλουμε να μετρήσουμε το βάθος της θάλασσας, συνήθως στα ρηχά, για να βεβαιωθούμε αν μπορούμε να δέσουμε με ασφάλεια το σκάφος μας. Ακόμα και αν έχουμε βυθόμετρο, πιθανόν το μάτι να βρίσκεται τοποθετημένο μακριά από την πλώρη ή την πρύμη που μας ενδιαφέρει.

Πόσο ασφαλή είναι τα φουσκωτά;

Του Ιωσήφ Παπαδόπουλου (ΑΡΧΕΙΟ ΒΥΘΟΣ - ΤΕΥΧΟΣ Νο 5 - ΙΟΥΝΙΟΣ 1993)

  • Αρθρογράφος: Natex Media
  • Αριθμός προβολών: 3902
  • 0 Σχόλια
Πόσο ασφαλή είναι τα φουσκωτά;
Διαβάστε το άρθρο του Ιωσήφ Παπαδόπουλου, που είχε γραφεί στο περιοδικό ΒΥΘΟΣ - ΤΕΥΧΟΣ Νο 5 - ΙΟΥΝΙΟΣ 1993.
Αναδημοσιεύεται με αφορμή το άτυχο συμβάν του Σήφη Βαλυράκη στον Ν. Ευβοϊκό.

Πριν από δύο περίπου μήνες (Απρίλιος 1993) βρέθηκε στον Κορινθιακό, κοντά στην Πάτρα, ένα φουσκωτό σκάφος με πολυεστερική γάστρα μήκους 4.80 μέτρων. Το φουσκωτό ήταν άθικτο, η μανέτα του χειριστηρίου σε θέση full speed και το ρεζερβουάρ των καυσίμων κενό!

Back To Top