Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Ακόμα βρίσκαμε άπειρα ξύλα και πολλές φορές είχαμε συναντήσεις με άλλα σκάφη με αντίθετη πορεία. Επικίνδυνα πράγματα για το σκάφος, αλλά και τη μηχανή. Έπρεπε να πας στην άκρη, που ήταν γεμάτη φυτά, που μπορούσαν εύκολα να μπλέξουν την προπέλα μας. Τα κανάλια έχουν πλάτος από λίγα μέτρα έως τα 25-30 μέτρα. Μάλιστα σήμερα κτύπησε ο συναγερμός, γιατί ο κινητήρας δεν έπαιρνε νερό και ανέβασε θερμοκρασία. Βγάλαμε τα φυτά και συνεχίσαμε...
Ήταν εκει ο Δημοσθένης Βαρβέρης
Η ημέρα των εγκαινίων του καταστήματος της Suzuki Marine στη νέα τοποθεσία επί της Λεωφόρου Κηφισού 29 στο Αιγάλεω, ήταν λαμπερή και πλήθος επαγγελματιών βρέθηκαν εκεί παρά το δύσκολο της ημέρας, μιας και τα καιρικά φαινόμενα ήταν έντονα στην Αττική.
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Πρωινό ξεκίνημα και πορεία προς το δέλτα του Ροδανού. Είσοδος στο ποτάμι από ένα κανάλι χωρίς να αντιμετωπίσουν ρεύματα ή κάποιο άλλο πρόβλημα. Η είσοδος από τη θάλασσα στο ποτάμι γίνεται εύκολα μέσα από το κανάλι Port Saint Louis που σε βάζει ομαλά στο ρυθμό των κινούμενων υδάτων προς τη θάλασσα.
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Η θάλασσα πράγματι, προσφέρει ηρεμία αφού το νερό έχει χαλαρωτικές ιδιότητες γιατί τα ιχνοστοιχεία που περιέχει επιτρέπουν στον οργανισμό να προσλαμβάνει περισσότερο καθαρό οξυγόνο. Για να απολαμβάνουμε όμως τις βόλτες μας, πρέπει και να νιώθουμε και να είμαστε ασφαλείς, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Αφήσαμε τους δύο καπετάνιους μας στην μαρίνα της Ρώμης (Porto di Ostria) στις εκβολές του Τίβερη. Έφτασαν με μπουνάτσα και ταχύτητα 22 knots ταξιδεύοντας προς βόρεια. Στη μαρίνα έδεσαν χωρίς χρέωση, γιατί βρήκαν ένα σημείο που άλλο σκάφος δεν θα μπορούσε να δέσει...