Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Έχουμε αφήσει τους καπετάνιους μας στο Παρίσι, που δεν μπορούσες να κουνηθείς και να περπατήσεις ελεύθερα λόγω της Ολυμπιάδας. Οι ταξιδευτές μας έμειναν μόνο ένα βράδυ. Το κλίμα ήταν αφιλόξενο και δεν σου έκανε αίσθηση να μείνεις παραπάνω.
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Ακόμα βρίσκαμε άπειρα ξύλα και πολλές φορές είχαμε συναντήσεις με άλλα σκάφη με αντίθετη πορεία. Επικίνδυνα πράγματα για το σκάφος, αλλά και τη μηχανή. Έπρεπε να πας στην άκρη, που ήταν γεμάτη φυτά, που μπορούσαν εύκολα να μπλέξουν την προπέλα μας. Τα κανάλια έχουν πλάτος από λίγα μέτρα έως τα 25-30 μέτρα. Μάλιστα σήμερα κτύπησε ο συναγερμός, γιατί ο κινητήρας δεν έπαιρνε νερό και ανέβασε θερμοκρασία. Βγάλαμε τα φυτά και συνεχίσαμε...
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Πρωινό ξεκίνημα και πορεία προς το δέλτα του Ροδανού. Είσοδος στο ποτάμι από ένα κανάλι χωρίς να αντιμετωπίσουν ρεύματα ή κάποιο άλλο πρόβλημα. Η είσοδος από τη θάλασσα στο ποτάμι γίνεται εύκολα μέσα από το κανάλι Port Saint Louis που σε βάζει ομαλά στο ρυθμό των κινούμενων υδάτων προς τη θάλασσα.
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Αφήσαμε τους δύο καπετάνιους μας στην μαρίνα της Ρώμης (Porto di Ostria) στις εκβολές του Τίβερη. Έφτασαν με μπουνάτσα και ταχύτητα 22 knots ταξιδεύοντας προς βόρεια. Στη μαρίνα έδεσαν χωρίς χρέωση, γιατί βρήκαν ένα σημείο που άλλο σκάφος δεν θα μπορούσε να δέσει...
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Το προηγούμενο Σάββατο αφήσαμε τους δύο ταξιδευτές στο νησάκι Ερείκουσα, το μικρό νησάκι ανατολικά των Οθωνών. Την επομένη το πρωί θα άφηναν τα ελληνικά νερά περνώντας το Ιόνιο πέλαγος με κατεύθυνση μια “ελληνική” πόλη της Μεγάλης Ελλάδας, τον Κρότωνα.