Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Δυστυχώς το θέμα της ηλεκτροκίνησης δεν έχει λυθεί ακόμη. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας παραθέτουμε πιο κάτω απόσπασμα από συγκεντρωτικό (και με άλλα θέματα) υπόμνημα, που είχε υποβάλει στο Υπουργείο Ναυτιλίας o ΣΕΚΑΠΛΑΣ:
Του Νίκου Ρακιτζή
Στο FOND DU LAC του Wisconsin στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής την 15η Νοεμβρίου 2022 η Mercury Marine, μέλος του Ομίλου Brunswick Corporation (NYSE: BC), παρουσίασε τον πρώτο εξωλέμβιο κινητήρα V10 της αγοράς με την επίσημη κυκλοφορία των καινοτόμων 350 και 400hp, 5.7L εξωλέμβιων κινητήρων Verado®.
Του Νίκου Ρακιτζή
Κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για τη στρατηγική ACES της Mercury Marine (Αυτονομία, Συνδεσιμότητα, Ηλεκτρισμός και Κοινόχρηστη Πρόσβαση), η οποία είναι το κύριο θέμα και το πλαίσιο για τις συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες που παρουσιάστηκαν στη Brunswick, ο πρόεδρος Chris Drees επιβεβαίωσε την ανακοίνωση: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ανακοινώνω ένα τολμηρό όραμα για το μέλλον της Mercury. Θα λανσάρουμε πέντε νέα ηλεκτρικά εξωλέμβια μοντέλα μέχρι το 2023. Και σκοπεύουμε η Mercury να είναι ο ηγέτης της αγοράς, τόσο στη συμβατική όσο και στην ηλεκτρική θαλάσσια πρόωση μέχρι το τέλος αυτού του έτους”.
Του Δημοσθένη Βαρβέρη
Συγκεκριμένο και σαφές νομικό πλαίσιο για τους ηλεκτροκινητήρες των μικρών σκαφών δυστυχώς δεν έχει εισέτι θεσμοθετηθεί, εσχάτως όμως έχει αναληφθεί πρωτοβουλία από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για τη ρύθμιση του θέματος αυτού (ηλεκτροκίνηση – ηλεκτροφόρτιση σκαφών/πλοίων) με την έκδοση κανονιστικού διατάγματος. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες της επιτροπής που είχε συγκροτηθεί και το σχετικό σχέδιο Π.Δ. έχει υποβληθεί ιεραρχικά στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.
Του Νίκου Ρακιτζή Τ.166
Aναζητάτε εξωλέμβια μηχανή που να συνδυάζει ποιότητα, εμπιστοσύνη και αντοχή; Εξοπλίστε το σκάφος σας με τους εξελιγμένους 4-χρονους κινητήρες PARSUN, αποκτώντας έτσι μία από τις πιο συμφέρουσες επιλογές μηχανής, στο πλαίσιο της οικονομίας, της ποιότητας και των επιδόσεων.