Ταξίδι 6.000 μίλια με πεντάμετρο φουσκωτό - 4η εβδομάδα - Σοβαρό πρόβλημα επιστροφής μέσω Ρήνου & Γερμανίας.

Του Δημοσθένη Βαρβέρη

Ταξίδι 6.000 μίλια με πεντάμετρο φουσκωτό - 4η εβδομάδα - Σοβαρό πρόβλημα επιστροφής μέσω Ρήνου & Γερμανίας.

Δευτέρα 24/6/24

Πρωινό ξεκίνημα και πορεία προς το δέλτα του Ροδανού. Είσοδος στο ποτάμι από ένα κανάλι χωρίς να αντιμετωπίσουν ρεύματα ή κάποιο άλλο πρόβλημα. Η είσοδος από τη θάλασσα στο ποτάμι γίνεται εύκολα μέσα από το κανάλι Port Saint Louis που σε βάζει ομαλά στο ρυθμό των κινούμενων υδάτων προς τη θάλασσα.

Η ταχύτητα του ταξιδιού είναι σαν της θάλασσας. Με 22 περίπου κόμβους αρχίζει ο πορεία προς τα βόρεια, σε ένα άλλο περιβάλλον, χωρίς τους καιρούς της θάλασσας, αλλά με ένα ισχυρό αντίθετο ρεύμα και πολλά αντικείμενα (ξύλα ακόμα και κορμούς δένδρων) να βρίσκονται στη ρότα τους. Επικίνδυνα πράγματα για το σκάφος, αλλά και τη μηχανή.

Τα μάτια τους 14...

Έφτασαν στο Fluviale de Vallabregues και έμειναν για ένα βράδυ.

Τρίτη 25/6/24

Ξεκίνημα πρωινό και άφιξη στο Bollene στο ντόκο κάποιου ecluse.

Ο καιρός βροχερός με λασποβροχή. Το σκάφος έχει αλλάξει χρώμα και έχει κοκκινίσει. Ο καιρός διαφορετικός, τη μέρα ζέστη και υγρασία, το βράδυ σχετικά κρύο (κάτω από 150).

Είχαμε και ένα πρόβλημα με το service των 100 ωρών του κινητήρα, που παρ’ ότι είχαν όλα κανονιστεί τίποτα δεν έγινε και ο  μηχανικός δεν εμφανίστηκε. Απ’ ότι βλέπετε καλά είμαστε και εδώ (στην Ελλάδα)...

Το μαγείρεμα μέσα στη βάρκα

Τετάρτη 26/6/24

Συνεχίζουν χωρίς κάποιο θέμα, αλλά με μεγάλη προσοχή στα νερά του ποταμού και φτάνουν στο Les Roches de Condrieu όπου μείναν για 2 νύχτες

Παρασκευή 28/6/24

Πορεία προς Λυών “όπου φθάσαμε την Παρασκευή στο Lyon de Confluence έχοντας μπει πια στον ποταμό Saone (Σον) και θα φύγουμε την Τετάρτη το πρωί για Παρίσι.Την Τρίτη 2 Ιουλίου θα γίνει η αλλαγή στον συγκυβερνήτη Γιώργο Νίκα, που αποχωρεί και τον αντικαθιστά ο Νίκος Κονιτσιώτης»

Μας είπε ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος για ένα θέμα που έχει προκύψει σχετικά με τα ποτάμια στη Γερμανία «Μάθαμε μια πληροφορία, ότι οι Γερμανοί δεν δέχονται τα διπλώματα των χειριστών, αν δεν είναι ειδικά για τα ποτάμια. Αυτό αν ισχύει θα μας φέρει μια τεράστια ανατροπή, στη πορεία, το κόστος και τον χρόνο. Το ερευνούμε για να είμαστε σίγουροι και να μην βρεθούμε προ εκπλήξεων».

Στη φωτογραφία ο Γιώργο Νίκας σε πρώτο πλάνο και ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος με τον Στέλιο Κουτσό, ένα Σαμιώτη μετανάστη στη Λυών, που προσφέρθηκε να βοηθήσει τους καπετάνιους μας, τις μέρες που βρέθηκαν στη πόλη.

Μετά τον Ροδανό μπαίνουν στο ποταμό Σον. Η Σον ή Άραρ είναι δεξιός παραπόταμος του Ροδανού. Πηγάζει ανάμεσα στο οροπέδιο Λανγκρ και καταλήγει στον Ροδανό στην περιοχή της Λυών. Ο Ροδανός ακολουθεί μια πορεία προς τις Άλπεις στην Ελβετία όπου και είναι οι πηγές του.

Παρατηρήσεις:
Το κόστος καυσίμων στην Γαλλία είναι σαν και την Ελλάδα περίπου, αλλά όλος ο τρόπος της συναλλαγής είναι αυτόματος. Η μαρίνες οργανωμένες και σχετικά φτηνές (19 ευρώ / ημέρα), με πλήρεις παροχές (ντουσιέρα, λουτρό, πλύσιμο ρούχων, ρεύμα...).

Μείνετε συντονισμένοι…

ΚατηγορίαΤΑΞΙΔΙΑ
Print
Back To Top