Διεύθυνση: Λ. Ποσειδώνος 57, 183 44 Μοσχάτο

Website: https://www.zois.gr/

Email: zois@zois.gr

Τηλέφωνο: 21 0940 9828

ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ. 75 ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ.

Εδώ και 75 χρόνια, η αγάπη της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ για τη θάλασσα και τη ναυσιπλοΐα δεν κρύβεται. Με όραμα, πάθος και διορατικότητα, εξασφαλίζει αποκλειστικές συνεργασίες με καταξιωμένους οίκους ναυτιλιακού εξοπλισμού, από το 1976. Στην ελληνική αγορά καθιερώνεται το 1982, με την αποκλειστική διάθεση των εξωλέμβιων κινητήρων MERCURY. Το 2014 ξεκινάει την αποκλειστική συνεργασία της με τη Hyundai Seasall Diesel για τους πετρελαιοκινητήρες diesel, ενώ από το 2019 είναι ο αποκλειστικός διανομέας των εξωλέμβιων κινητήρων diesel της COX Marine. Προσφέροντας πάντα κάτι περισσότερο στους λάτρεις των σκαφών αναψυχής και του υγρού στοιχείου, η ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ δημιουργεί δυνατούς επαγγελματικούς δεσμούς με τους πελάτες της, γράφοντας τη δική της ιστορία.


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Φόρτιση Μπαταριών στο Σκάφος.

Διαβάστε την απάντηση του κου Νίκου Βλατάκη για τις ερωτήσεις στο άρθρο "Τρόποι ΦΟΡΤΙΣΗΣ 2ης και 3ης ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ Σκάφους". T.163

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Φόρτιση Μπαταριών στο Σκάφος.

Αγαπητέ Νίκο έχω σύστηματα φόρτισης μπαταριών της VICTRON και παρακολουθώντας το βίντεο ήθελα να κάνω δυο ερωτήσεις:

  • Αναφέρεις στο βίντεο ότι δεν μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα δυο φορτίσεις. Τι γίνεται όταν υπάρχουν φωτοβολταϊκά και ταυτόχρονα το σκάφος φορτίζει από τον κινητήρα ή είναι συνδεδεμένο και με AC charger;

Όταν υπάρχουν διαθέσιμες δύο πηγές φόρτισης στην ίδια μπαταρία, θα υπερτερήσει η πρώτη (χρονικά) που θα ξεκινήσει.

Αν για παράδειγμα το σκάφος είναι συνδεδεμένο με φορτιστή AC το βράδυ και το πρωί ξεκινήσει η παραγωγή ρεύματος από το φωτοβολταϊκό panel, ο ηλιακός ρυθμιστής φόρτισης θα “βλέπει” την υψηλή τάση του φορτιστή και δεν θα ξεκινάει.

  • Ο AC charger της VIVRON με 3 εξόδους, μπορεί να φορτίζει AGM στη μια έξοδο και marine από τις άλλες;

Τα μέχρι και σήμερα μοντέλα φορτιστών της VICTRON ENERGY φορτίζουν με το ίδιο πρόγραμμα φόρτισης σε όλες τις εξόδους τους.

Στην περίπτωση που για κάποιους λόγους πρέπει να υπάρχουν στο ίδιο σκάφος μπαταρίες δύο διαφορετικών τεχνολογιών (π.χ AGM και ασβεστίου), ρυθμίζουμε τον φορτιστή σε πρόγραμμα για AGM.

Τεχνικά δεν είναι το ιδανικό, αλλά τουλάχιστον θα προστατευτεί η AGM από φόρτιση με υψηλότερη τάση από αυτή που πρέπει, ενώ η μπαταρία ασβεστίου δεν θα φτάσει ποτέ στο πραγματικό 100% της χωρητικότητάς της.

Ευχαριστώ. Σπύρος Πριόβολος

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΒΛΑΤΑΚΗ & ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO 

ΚατηγορίαΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Print
Back To Top