Διεύθυνση: Λ. Ποσειδώνος 57, 183 44 Μοσχάτο

Website: https://www.zois.gr/

Email: zois@zois.gr

Τηλέφωνο: 21 0940 9828

ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ. 75 ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ.

Εδώ και 75 χρόνια, η αγάπη της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ για τη θάλασσα και τη ναυσιπλοΐα δεν κρύβεται. Με όραμα, πάθος και διορατικότητα, εξασφαλίζει αποκλειστικές συνεργασίες με καταξιωμένους οίκους ναυτιλιακού εξοπλισμού, από το 1976. Στην ελληνική αγορά καθιερώνεται το 1982, με την αποκλειστική διάθεση των εξωλέμβιων κινητήρων MERCURY. Το 2014 ξεκινάει την αποκλειστική συνεργασία της με τη Hyundai Seasall Diesel για τους πετρελαιοκινητήρες diesel, ενώ από το 2019 είναι ο αποκλειστικός διανομέας των εξωλέμβιων κινητήρων diesel της COX Marine. Προσφέροντας πάντα κάτι περισσότερο στους λάτρεις των σκαφών αναψυχής και του υγρού στοιχείου, η ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ δημιουργεί δυνατούς επαγγελματικούς δεσμούς με τους πελάτες της, γράφοντας τη δική της ιστορία.


Στα Χνάρια του Οδυσσέα. Το Ταξίδι των 6.000 μιλίων συνεχίζεται. (2η Εβδομάδα - μεγάλη Ελλάδα).

Του Δημοσθένη Βαρβέρη

Στα Χνάρια του Οδυσσέα. Το Ταξίδι των 6.000 μιλίων συνεχίζεται. (2η Εβδομάδα - μεγάλη Ελλάδα).

1. Σάββατο

Το προηγούμενο Σάββατο αφήσαμε τους δύο ταξιδευτές στο νησάκι Ερείκουσα, το  μικρό νησάκι ανατολικά των Οθωνών. Την επομένη το πρωί θα άφηναν τα ελληνικά νερά περνώντας το Ιόνιο πέλαγος με κατεύθυνση μια “ελληνική” πόλη της Μεγάλης Ελλάδας, τον Κρότωνα.

2. Κυριακή 9/6/24

To πρωί ξεκινάνε οι δυο μας ταξιδευτές για να διασχίσουν μια διαδρομή 125 ναυτικών μιλίων. Ο καιρός είναι καλός. Το σκάφος έχει γεμίσει με καύσιμα. Μετά από ένα ταξίδι πάνω από 6 ώρες, χωρίς προβλήματα, φτάνουν στο λιμάνι του Κρότωνα. Εκεί φιλοξενήθηκαν από τον Ναυτικό Όμιλο, χωρίς να πληρώσουν τίποτα, με τη φιλική βοήθεια του προέδρου του.

3. Δευτέρα 10/6/24

Το πρωί ρότα για Reggio (Ρήγιο). Ο καιρός ήταν πολύ κακός, «τρομάξαμε να φτάσουμε» όπως μας είπε ο Ιωσήφ. Το κύμα ερχόταν τον ένα πίσω από το άλλο και ταυτόχρονα ήταν υψηλό. «Ταξιδεύαμε σαν καίκι, με έξι μίλια». H απόσταση δεν ήταν μικρή. Άλλα 120 μίλια, όσα είχαν κάνει και την προηγούμενη ημέρα. «Κοιμηθήκαμε εκεί το βράδυ ταλαιπωρημένοι και είχαμε στο μυαλό μας να φύγουμε το πρωί».

Εκεί έγιναν και δύο συναντήσεις, με ένα φίλο από τη Θεσσαλονίκη (ήρθε από τη Μεσσίνα) και ο Ιωσήφ πήρε μια συνέντευξη από ένα γνωστό Γκρεκάνο της πόλης.

4. Τετάρτη 12/6

Το πρωί αναχώρηση και αφού περάσαν τα στενά της Σικελίας με την Ιταλία (Η Σκύλλα και η Χάρυβδη του Οδυσσέα) ο καιρός έπεσε και σαν επόμενο σημείο είχαν βάλει ένα υπέροχο μέρος στα δυτικά πλέον της ιταλικής χερσονήσου την Τropea. Στη μαρίνα πλήρωσαν για το μικρό τους βαρκάκι 50 ευρώ, σε θέση transit χωρίς νερό και ρεύμα και αγόρασαν 2 σακουλάκια μικρά με παγάκια για 10 ευρώ…

5. Πέμπτη 13/6/24

Mετά από ένα σύντομο ταξίδι με μπουνάτσα φτάνουν στη μαρίνα του Cetrato, όπου και διανυκτερεύουν.

6. Παρασκευή 14/6/24

To πρωί αναχώρηση με κατεύθυνση πάντα βόρεια. Μετά από ένα ταξίδι 40 μιλίων φτάνουν Marina Di Cemerota.

7. Σάββατο 15/6/24

Στο Κάπρι, το κοσμοπολίτικο νησάκι απέναντι από τη Νάπολη Ο Ιωσήφ και ο Γιώργος αποφάσισαν να φύγουν άρον - άρον, μιας και το σκάφος στην μαρίνα μπήκε σε μια θέση (πάλι χωρίς ρεύμα και νερό), πληρώνοντας μάλιστα 100 ευρώ, που έπρεπε να μετακινούνται συνεχώς ανάλογα με την κίνηση των διπλανών σκαφών. Αυτό ήταν πολύ κουραστικό. Επιστροφή χρημάτων και αναχώρηση για ένα κόλπο εκεί κοντά, που είχε καμμία διακοσαρία σκάφη αρόδου με τις οικογένειές τους και περνούσαν εκεί το Σαββατοκύριακο.

8. Κυριακή 16/6/24

Αναχώρηση με σχετικά καλό καιρό, ο οποίος ήταν δευτερόπρυμα και το ταξίδι των 70 μιλίων προς την μαρίνα της Ρώμης δεν τους ταλαιπώρησε. Ταξίδευαν σαν να ήταν μπουνάτσα, με 22 knots. Στη μαρίνα έδεσαν χωρίς χρέωση, γιατί βρήκαν ένα σημείο που άλλο σκάφος δεν θα μπορούσε να δέσει, λόγω “μπαζώματος” από την άμμο. Τροφοδοσία σε φαγητό και καύσιμα. Δύο μεγάλα μπολ με παγωτό ήταν η γλυκειά επιβράβευση των ταξιδευτών μας, πριν πέσουν νωρίς για ύπνο. Έχουν μπροστά τους δύσκολους καιρούς και το μεγάλο πέρασμα από την Κορσική στη Γαλλία.

Παρατηρήσεις:
Το κόστος καυσίμων στην Ιταλία είναι σαν και στην Ελλάδα, ίσως και λίγο φθηνότερα. Οι μαρίνες οργανωμένες αλλά πανάκριβες, χωρίς κάποιες φορές να προσφέρουν φουλ υπηρεσίες.

ΚατηγορίαΤΑΞΙΔΙΑ
Print
Back To Top