Η Volvo Penta επεκτείνει το DPI Aquamatic sterndrive, σε μια ευρύτερη γκάμα σκαφών.

Του Δημοσθένη Βαρβέρη T.163

Η Volvo Penta επεκτείνει το DPI Aquamatic sterndrive, σε μια ευρύτερη γκάμα σκαφών.

Το βραβευμένο DPI Aquamatic sterndrive της Volvo Penta κυκλοφορεί πλέον στην αγορά ως τριπλή εγκατάσταση. Αυτή η νέα εγκατάσταση θα επιτρέψει σε μεγαλύτερα σκάφη - στους θαλάσσιους εμπορικούς και ψυχαγωγικούς τομείς - να επωφεληθούν από την εξαιρετική απόδοση και αξιοπιστία του και να αυξήσει την προσφορά ισχύος για υπάρχοντα σκάφη.

Η Volvo Penta έφερε επανάσταση στη βιομηχανία σκαφών όταν εισήγαγε το Aquamatic το 1959. Από τότε, το Aquamatic εξελίσσεται συνεχώς - με καινοτομίες όπως το Duoprop, το ηλεκτρικό τιμόνι και το χειριστήριο. Το 2019, η Volvo Penta κυκλοφόρησε την τελευταία γενιά δίσκων Aquamatic, το DPI, που διαθέτει απαράμιλλη άνεση και ευελιξία, καθώς και αυξημένη απόδοση και μειωμένη συντήρηση. Τώρα η εταιρεία μεταφέρει το βραβευμένο DPI Aquamatic σε μια εκτεταμένη γκάμα σκαφών με την εισαγωγή της τριπλής εγκατάστασης - καθιστώντας αυτήν μια βιώσιμη επιλογή για μεγαλύτερα σκάφη έως 60 πόδια.

«Στο νέο μας πακέτο τριπλού DPI μπορείτε να περιμένετε να ζήσετε όλες τις δυνατότητες και τα οφέλη που προσφέρουν οι μονάδες DPI, τα πάντα, από τις χαμηλότερες υπηρεσίες έως την απαράμιλλη άνεση και ευελιξία», λέει η Ingela Nordström, Product Manager, Volvo Penta. "Έτσι, όχι μόνο φέρνουμε περισσότερη ισχύ για τους τρέχοντες στόλους ή μεγαλύτερα σκάφη, αλλά καταφέρουμε να διατηρήσουμε τις πλήρεις δυνατότητες των μονάδων DPI."

DPI-drive-starboard-rear.

Το πακέτο DPI διαθέτει υδραυλικό συμπλέκτη που εξασφαλίζει αθόρυβη και ομαλή αλλαγή, καθώς και ολίσθηση σε χαμηλές στροφές κινητήρα, με αποτέλεσμα πρόσθετη ευελιξία και μεγαλύτερη άνεση σε χαμηλότερες ταχύτητες σκαφών. Και μαζί με το ηλεκτρικό τιμόνι, το οποίο διατίθεται στάνταρ, η λειτουργικότητα του χειριστηρίου είναι εντυπωσιακά ακριβής. Το DPI Aquamatic έρχεται επίσης με την επιλογή Dynamic Positioning System (DPS), το οποίο διατηρεί αυτόματα την κατεύθυνση και τη θέση του σκάφους, ακόμη και σε έντονα ρεύματα ή σε συνθήκες ανέμου - ιδανικό όταν προετοιμάζεστε για αγκυροβολία και δεν είναι μόνο αυτό.

Οι κινητήρες D4 και D6 της Volvo Penta έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν μοναδική ροπή θαλάσσης σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα. Ο υπερσυμπιεστής παρέχει εντυπωσιακή ροπή χαμηλού επιπέδου για να φτάσει το σκάφος σε αποτελεσματικό επίπεδο και έπειτα όταν το σκάφος φτάσει σε υψηλότερες στροφές ανά λεπτό, το turbo αναλαμβάνει να διασφαλίσει ότι η ταχύτητα μπορεί να διατηρηθεί ανεξάρτητα από το φορτίο ή την κατάσταση της θάλασσας. Το κιβώτιο ταχυτήτων και οι έλικες Duoprop έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά για να μεταδίδουν όλη αυτή τη ροπή στο νερό, δίνοντας μια απαράμιλλη πρόσφυση στο νερό ανεξάρτητα από την ταχύτητα - είτε εμπλέκεται σε απότομες στροφές με υψηλή ταχύτητα ή σε ακριβή ελιγμό στο λιμάνι.

Πριν από δύο χρόνια, η Volvo Penta και ο ναυπηγός Marell έθεσαν νέα πρότυπα για τα πλοία υψηλής ταχύτητας με την κυκλοφορία του Marell M15, που τροφοδοτείται από ένα διπλό Volvo Penta D6-440 DPI. Τώρα η Marell λανσάρει ένα νέο περιπολικό πλοίο Marell M15 με την τριπλή εγκατάσταση DPI.

Marell-M15

«Όταν ξεκινήσαμε αρχικά το Marell M15 είχε τελική ταχύτητα περίπου 40 κόμβων», εξηγεί ο Jonas Karnerfors, Διευθυντής Πωλήσεων, Volvo Penta. «Τώρα με το τριπλό DPI, έχουμε αυξήσει την τελική ταχύτητα κατά 10 κόμβους και αυξήσαμε την επιτάχυνση διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου, όσο ήταν στους 40 κόμβους. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα πολλά οφέλη που σκοπεύουμε να προσφέρουμε, με αυτήν τη νέα ρύθμιση, στους ιδιοκτήτες σκαφών και τους φορείς εκμετάλλευσης. Τώρα, ανεξάρτητα από την εφαρμογή sterndrive, οι πελάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι οι προσδοκίες τους για βέλτιστη άνεση και ομαλό έλεγχο στο τιμόνι θα ικανοποιηθούν.

Για περισσότερες πληροφορίες στον αποκλειστικό Εισαγωγέα – Διανομέα στην Ελλάδα:
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Λεωφόρος Αθηνών 71, Αθήνα, Tηλ: +30 210 348 3300
ΚατηγορίαΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Print
Back To Top